مـرا بفهـــــم!...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile


دستانم شـاید!!
امـا.... دلـم نمی رود به نوشتن....


ایـن کلمات به هم دوخته شده کجا، احساسات من کجا....!!!
این بار نخـوانده مـرا بفهـــــم!


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت21:43---26 مهر 1391
بایین بیام دادم برو ببین

ستاره خاکی
ساعت22:06---22 مهر 1391
سکوت من فریادبلند دوست داشتن توست

دوست داشتن تو افسانه نیست

،باورش کن


گلم ببخشید من نمیتونم زیاد بیا نت دیگه مدرسه ودرس اینا منم که بچه درس خون


ayda
ساعت21:26---22 مهر 1391
پرنده هایه قفسی
عادت دارند به بی کسی

عمرشون را بی هم نفس کز می کنند کنج قفس

نمی دونند سفر چیه عاشق در به در کیه
هر کی بریزه شادونه فکر می کنند خداشونه

یه عمره بی حبیبند با آسمون غریبند
این همه نعمت اما همیشه بی نسیبند

چه میدونند به چی می گن ستاره
چه میدونند دنیا کیا بهاره
چه می دونند عاشق می شه چه آسون پرنده زیر بارون

تو آسمون ندیدند خورشید چه نوری داره
چشمه کوه مشرق چراراه دوری داره

.

قفس به این بزرگی کاشکی پرنده بودم
مهم نبود پریدن ولی پرنده بودم
فرقی نداره وقتی ندونی و نبینی
غصه ات می گیره وقتی میدونی و می بینی

چه میدونند به چی می گن ستاره
چه میدونند دنیا کیا بهاره
چه می دونند عاشق می شه چه آسون پرنده زیر بارون


غزل
ساعت15:06---20 مهر 1391
منم خوبم اجی جون

soha
ساعت22:11---17 مهر 1391
گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


مهدیــس
ساعت21:11---17 مهر 1391
از روی کینــه نیــست ؛ اگــر خنجــر بــه سینــه ات می زننــد ! ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو ، دل مـــی برند!!!!

عــــــــــالی عیزم


مصطفی
ساعت1:30---17 مهر 1391
از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،
از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،
نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.
از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،
این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!


ستاره
ساعت21:27---16 مهر 1391
سلام دوست گلم ممنونم
منم لینکت کردم!


داداش سعید
ساعت12:37---16 مهر 1391
نه احساس همدردی میکنم نه نصیحت
همدردی در حالی که جای اون نیستی یه کار بیخوده و نصیحت وقتی خودم از تو بدترم بیخودتر
فقط میگم به هرچی میخوای برسی


arezoo
ساعت6:47---16 مهر 1391
آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود
سهم تو از زندگی، یک عمر خوشحالی شود...
[گل]



مصطفی
ساعت0:03---16 مهر 1391
هر کسی می تواند با شما لبخند بزند

هر کسی می تواند با تو گریه کند

اما کسی که تو را دوست دارد

وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .


عسل
ساعت15:55---15 مهر 1391
گاهی پروانه ها هم اشتباه عاشق میشوند
بجای شمع
گرد چراغهای بی احساس خیابان
میمیرند


دختران دریا
ساعت14:25---15 مهر 1391
درون دل که پیدا نیست..!!

پر از زندان و زندانیست..

تو را محکوم دل کردم...

نمیدانم دلیلش چیست؟!...؟!

سبب شاید همین باشد..

بدون تو نباید زیست...



sar4
ساعت21:04---14 مهر 1391
مرسی رز جووووونمممممممممممم
میذارم تو وب


هلیا
ساعت18:10---14 مهر 1391
........شاخه با ریشه خود حس غریبی دارد.....

باغ امسال چه پاییز عجیبی ...دارد..

غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست......با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد..[گل][گل][گل]
«آپم»


solaleh20
ساعت17:23---14 مهر 1391
روز جهانی محبت مبارک.
آپم رز جونم بیا.


soha
ساعت16:21---14 مهر 1391

اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى ....
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!!!!!!!


Nasibeh
ساعت13:56---14 مهر 1391
واقعاااااااااااااهمینطور که میگی گلم.

arezoo
ساعت11:08---14 مهر 1391
می پسـندم پاییـز را
که معافـم می کنـد
از پنـهان کردن
دردی که در صـدایم می پیچـد ُ
اشکی که در نگاهـم می چرخـد
آخر همه مـی داننـد
سـرما خورده ام . . . !


مصطفی
ساعت3:41---14 مهر 1391
این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 13 مهر 1391برچسب:, | 19:23 |
Desiner: lady skin